Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Bikinipanik och glada barn!

Finns få saker som slår nöjda glad barn! vVarför ska vi alltid ha dom så nöjda...???Varför kan jag inte med lätthet låta dom ha det tråkigt. Är det för att man inte har alla sina barn på heltid,även om dom flesta är det hos mig nu! Men idag åkte vi och bada,köpte massor av fika ,...(ni ser,bara det....) Badade,solade och fikade.....Skönt! Själv va jag ganska påklädd...Jag avskyr,fullkomligt avskyr bikini-tiden! Inte många gånger har jag endast bikini! Jag klarar det helt enkelt inte,är så obekväm att jag nästan skulle låta barnen drunkna hellre än resa mig! DÄFÖR är jag påklädd! Jag vet och ser att det flesta ser väldigt likadana ut i denna lilla bikini. Det hänger och slänger,skumpar och hoppar,celluliter och fettvalkar....me det gör mig inte ett smack. Men JAG väljer att klä mig lite mer.....!!!!!

Nu grejar vi i husvagnen,jag har målat! Tappade tålamodet då skruvar skulle ur....Johan ser...haha....han räddar mig!

Bakat paj...ska ha jobb-brudarna här i morgon!
Ha det fiiiiint!
Dom är få....men dom finns.....och jag tycker inte om dom....Fast dom har kanske inte 4 barn....är 36 år och förstört sin kropp med diverse mat-missbruk heller. Men sen har dom ju inte 4 UNDERBARA barn heller!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar