Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Midsommar och grisigt värre......

En sån kall midsommar har jag aldrig upplevt. Nog för vi ändå hade trevligt men att sitta och frysa under en filt känns sådär.....hade nog mindre kläder på på nyår än midsommar tror jag!
Vi har haft en bra helg, varit på Borås djurpark också. Det är ett bra ställe om man har små och mellanstora barn. Något som annars kan va svårt....att hitta något som passar alla. Just nu sitter Isolde och jag och äter frukost....för mig blir det som alltid en smoothie.....underbar frukost.
Isolde hon ska ha "kinka" på sin smörgås....på fredag blir hon 2 år och börjar prata som bara den här. Såååå roligt....
Vi ska ner till gymmet nu.....hon får hänga på. Det blir va det blir. Jag tycker annars inte barn ska va med....men så här tidigt är jag nog ganska ensam.....hoppas det!
idag är jag ledig....3 pass kvar sen semester....känns skönt!
idag får det nog bli bad för oss.















ha det bra i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar