Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

Mysig helg!

I går hade vi våra vänner här. Andreas och Kristaina med sin Charlie! Mina söner väntade så på....Andreas...han är nämligen en av dom roligaste som finns. Jag kan väl hålla med......Haha! Men Kristina är lika rolig....
En heldag med fika,grill och mys...tittade på bilder och film från bröllopet. Kristina och jag lipade i kapp.

Idag har vi tagit en tur till Jönköping. Tanken va Borås...men vår fläkt i bilen har gett upp. Vi skulle hämta husvagnen,men Johan får ta med den i veckan. Tänkte ta en tur med den snart....
Johan och jag har tränat i kväll. Skönt...jag har ätit för mycket...för fel....för ofta....det känns tydligt! Gillar inte känslan alls. I morgon är en annan dag....dax för skärpning!!!!!

Nu ska jag samla ihop mina pojkar tror jag allt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar