Summa sidvisningar

torsdag 30 juni 2011

Röda axlar,träning och "kärringvarning"!

Idag tycker jag det varit så varmt så jag knappt stått ut! Isolde va på dagis lite på förmiddagen.....där hade dom uppträdande av "Musikanter" så även jag fick ta del av dessa fina ungdomar!  Sen va det bad som gällde för att klara dagen,vår altan har INGEN skugga så det går inte vara där mitt på dagen...men i skrivandets stund hopar sig molnen och det börjar blåsa. Jag välkommnar liiiiite regn. men sällan blir det inte lite.....i Sverige där allt annant ska vara så lagom regnar det ju mängder i veckor. Idag har jag gjort en egen "kärringfläkt", ni vet när man fläktar med en tidning och pustar samtidigt!
Tränat både mig själv och andra idag....igår trände jag i värmen så jag trodde jag skulle svimma. Idag va det vidrigt varmt...vätskebrist som heter "duga"!

Livet är bra snällt mog mig annars...det vankas semester väldigt snart!
I morgon fyller vår lilla "sessa"  2år.
Det blir kalas....kjag har förberett men köpt färdiga tårtbottnar! Undra om jag gjort det någonsin....men inte står jag i 35 grader värme och bakar!

Nu sitter jag med mina söner ,som separ Tv spel....med röda axlar. Ett par heldagar med bad och dåligt insmorda leder ofta till detta! Ta lärdom pojkar!!!!

Nuuuu ska jag forsätta med allt som kommer efter när sol och bad hägrara hela dagarna!


Är nog godare än det ser ut......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar