Summa sidvisningar

onsdag 15 juni 2011

Min Hårman!

Sitter i soffan....nu sover alla. Vi har kollat på Förlossningsprogram..stackars söner...mamman storgråter och grabbarna håller för öronen. Jag äääälskar dessa program! Pratade just med min vän Anki på FB...om suget efter bäbis någonsin går över. Tror inte det....
Isolde och jag hann träna idag...gud så skönt! Jag känner att jag inte riktigt finner ro i att träna nu Dels skolavsutningar,jobb och motivationsbrist....men nu ska jag komma igång! Inte så att jag inte tränat....cyklade på min "racer" lite igår Men ostrukturerad träning har det varit!

Jooo,fick en fråga om min hårman....den gjordes av en duktig tjej i stan som heter ANNA....måååånga timmar tog det! Priset för en sån här uppsättning ligger nog mellan 3.500-4000kr tror jag! Jag betalade nåt sånt....Men fiiiint va det! Det va en del löshår i oxå...och massor spray och nålar!!!!






Höll både för dans och kramar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar