Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Frusna badbrudar....

Efter ett par vändor i slalombacken och 30 min styrketräning va det lite baddax för oss! Susanne och Alice mötte upp oss i ett mulet Havssjön...inte en människa och inte en solstråle. Mycket fika och prat i stälet! Våra små tjejer badade dock....brrrr!
Blev ett par fikatimmar där...alltid kul!
På vägen hem hamnade vi mitt i cykeltävlingen...så klart! Tog en bra stund hem. Fast jag tycker det är kul att dom är här och cyklar U6 -dagars.  Men dom saknar lite trafikvett!

En slö eftermiddag med en cykeltur....
Nu har jag kört en klass Easy line....och haft instruktörsmöte på gymet! Kul med alla nyheter....VI ÄR TAGGADE!!!!!

Nu har vi sålt vår Urban Jungle vagn...med sorg i hjärtat!!! ÄLSKAR den vagnen men den är stor i bilen och jag lider av VAGN-OMANI....:o)))
Tv kväll för fru Lenner....min man ska ut och springa! Gött att mitt är gjort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar