Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2011

Trevlig dag och rastlös mamma!

Å, jag börjar bli rastlös här hemma! Dagarna går....semesterdag efter semesterdag går och jag kollar yr hela tiden i hopp om badväder. NU har jag insett att det ser ganska lika ut i Sverige...nu skiter vi i vädret och drar någonstans! Vi får se vart.....

Kunde sitta ute när Andreas och Kristina va här, skönt.....våra små 2 åringar höll igång!

Blev en cykeltur med Isolde till vår "Minidjurpark" här,ett lagom utflyktsmål en Måndag!

Lite mys och bus och nu sover hon!

Ska försöka få lite tid med mina grabbar i kväll. Den store tränar med Johan och lilleman ritar på sitt rum...snart kommer mellangrabben oå som varit på bio!

Själv sitter jag och kollar på Lotta på Liseberg....Tant-varning...jupp!

Borde kolla tvättkorgen,misstänker överfull IGEN! Det är nåt jag aldrig längre har som abition att komma i kapp med....för misslyckande-graden är för stor i den saken!!!!

Idag gjorde jag god mat mitt på dagen. Kycklingratäng med philadelphiaost och banan. Sååååå gott!
Jag är urdålig på vardagsmat,känns som det oftast blir korv på längden,bredden och höjden i perioder. Men idag fick jag lite nytändning men tror inte motivationen varar så länge!!!!

Nu skiner SOLEN....får nog svika LOTTA och ta mig ut lite,skäms ändå i alla dessa allsånger. ....Skulle inte våga dit och sitta i publiken,tänk om nån skulle sticka micken under min näsa...Nu verkar inte alla lida av detta men JAG!!!!!

1 kommentar: