Summa sidvisningar

måndag 4 juli 2011

Rumpchock,semester och fullt hus!

Mina gående utfall igår känns idag. Har så ont att jag knappt kan sätta mig ner...än mindre ställa sig upp! Slarvat med beträningen det sista inser jag .Galet nog anser jag att löpningen är tillräcklig....så är inte fallet! Nu ska vi få till ett benpass per vecka!
Å, andra sidan värker det i hela kroppen...bra träningspass förra vecka och helgen! I morgon blir det rygg och axlar...+kondition!

JAG har nu semester....Johan jobbar en vecka till så det känns inte som semester än riktigt!

Hemmet är fullt av grabbar...dock bara en som tillhör mig! Den ena är hos pappan och den ena hos farmor.

Johan har jag precis bytt av här. han jobbar i natt...

Jag tänker inte göra så mycket mer idag,surfa lite Bloggar.....lite  på Blocket och YR. Kanske blir badväder i morgon. Det hoppas vi på Nu!

1 kommentar: