Summa sidvisningar

söndag 3 juli 2011

Söndagar är lata dagar.....

I alla fall va min tanke det när jag vakande i morse. Vi låg och slappade i sängen till 8 idag med ett par upphopp då något skulle hämtas,bytas en blöja eller att det var FÖR tyst!!1

Lite rastlösa barn här....blev en tur till Mössebergs Djurpark där lekparkena impar mer än djuren kanske!
Blev en mysig dag och Johan kunde greja ostrört i husvagnen, som jag för övrigt börjar känna mig liiite stressad över. Johan har sååååå många ideer...jag bromsar lite...vet att det kan bli TSORT annars...gigantsikt!
En tur på cykel på eftermiddagen och ett glass stopp....Mormor kom en sväng...
Jag tränade,ett riktigt bra pass ...totalt slut ficj jag sen hoppa upp på cykeln! Nattade isolde,vilken mys stund...Jag älskar det!

Nu är jag tvångsindragen i Metallica på Tv. Inte mina idoler på nåt sätt men nåt annat FINNS inte på Tv enligt mina söner....OKEJ...min röst väge inte tungt i denna garbbliga kan jag lova!!!!
Jag springer mellan Johan i husvagnen och Tv soffan/datorn....skriver tackkort och surfar adresser!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar