Summa sidvisningar

fredag 22 juli 2011

"Röj",fika och regn=Semester

Att vår svenska sommar består av mycket regn är ingen överraskining....vår sommar verkar vara i juni. Hoppas man snart lär sig det och kanske se till att ha semester då!!!! Jag är inte kandidat till "gnälligast" när det gäller NÅGOT....men just nu känns det ganska hopplöst att vakna och inse att det är regn . Kollar Yr då och då och det är grått,den fina gula solen är inte dominant precis. Men såg att nästa vecka skulle bli bättre...Sååååå i brist på sol så röjer vi här, typiskt oss! Nu är det fint i vår källare,massor av garderober är på plats där alla våra jackor och skor nu är. Vi har LOVAT varann att hålla det så här fint nu! Jag vet att jag kommer misslyckas!!! Men ska göra mitt bästa!
Mellan röj och matlagning har jag hunnit träna varje dag utom igår då vi va i Borås djurpark med Johans föräldrar och syster. Trevlig dag!!!!
Idag va det Easyline på morgonen, det va ett tungt pass.....sen har jag fikat med Anki och Alicia. Tyvärr finns inte så många fik att välja på i vår stad nu mer. SYND!!!

Ska bjuda hit Stefan och anita + Gabriel i eftermiddag tänkte jag. Antar att grabbarna ska kolla Touren .....

Dax för mig att göra nytta....dyker in i sönernas garderober en stund!!!!
Ha en fin dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar