Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

Packad....

Jag springer fram å tillbaka med hinkar,regnjackor,pippidockor,filtar,skor och pulverkaffe. Försöker tänka och planera! Jag tänker åt ca 90% av alla här .....Intresset är svalt när det gäller vilka kläder mm som ska med från vissa håll. Johan klarar sig bra själv,tur det! Han tvättar bilen, han viktiga sak för dan....precis samma känsla får han av nytvättad bil som jag av Ajax citron och rent hem! Vi har en liten husvagn det känns...mycket som ska in i den!!!!! Men det går......Ska bli skönt att åka på semester .....Behövligt!

Idag åkte vi till Hjo hann både slöjdmässan och bad! Glass efter glass och sen hem!!! Hoppa studsmatta,gunga,sparka boll och bada i bäbisbaljan....ALLT han hon med innan farmor och farfar kom förbi!
Somande skönt sen...Vi andra firade semstern med PIZZA på altanen! Nu är jag Äckelmätt så klart....

Snart ska jag hoppa ner i sängen!!!!
Ha en fin kväll!





Drar tillbaka tiden en månad.......UNDERBART!

1 kommentar:

  1. Alltså.. du är så sjukt vacker! Såg dig i tidningen, både artikeln och sedan bröllopsannonsen.. jag fick hålla igen tårarna. Jäklar vad jag höll på börja grina på jobbet :) Ni 2 är så fina ihop!

    SvaraRadera