Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Vart norpar jag av tiden...men Vill jag???

Nu sitter jag med min store son i soffan. Vi har övningskört och så klart blivit osams...men det går snabbt över när bil-fan sen står still!
Johan grejar i husvagnen,Isolde sover,sonen av mindre storlek sover hos kompis och mellansonen är troligen ute på cykeln!
Jg satt just och funderade över hur människor har tid jag inte har....Och när männsikor träffar sina barn...Jag lever i en period i livet där nästan allt läggs på min familj i tid.....verkar vara ovanligt när jag "kollar" runt!Kanske är det val jag själv gör......jag vill inte och har ingen större lust för att göra saker utan "mina"! Och jag är stolt över det!!!!! Jag gillar livet här hemma....Jag VET att vissa uppfattar mig som oerhört trist....jag ler......

Isolde har kommit på att v¨ra fina grannar har smultron....idag tog vi henne på bar gärning den lilla tjuven!
Här är hon den lilla tjuven!!!!



1 kommentar: