Summa sidvisningar

måndag 4 juli 2011

Godmorgon!

Vädret är grått.....kanske jag skulle plocka jordgubbar idag! I kväll jobbar jag....mitt sista pass! Semester i sikte,känns skönt!

Isolde kör med sin bror,han ska rita ÖGA,NÄSA;MUN.....hela tiden!!!

Hoppas du får en fin dag! det fina vädret kommer i veckan.....Vi ser fram mot bad och sol!

Nu ska jag och Isolde snart bege oss till gymet trots gräslig träningsvärk i rumpan!!!!


Går bra med träningen,det är maten som är lite mer bekymmer med,om det nu är ett bekymmer...haha! Nu stryps "kollisarna" lite för att bli av med denna vätska jag så snabbt lägger på mig då kroppen inte alls gillar hönökaka lika mycket som mitt huvud!
NU VILL VI BADA........

1 kommentar:

  1. Lägger man på sig mer vätska pga av kolhydraterna? Hm, bra att veta! Jag svullnar emellanåt och har funderat på vad det beror på.

    SvaraRadera