Summa sidvisningar

söndag 24 juli 2011

Vår lilla "prick" håller i gång!

Att ha barn i 2 års åldern är fantastiskt, roligt,underhållande , och i bland jobbigt! Men som Nr 4 i barnaskaran är det faktsikt inte många dagar jag känt det speciellt jobbigt. Aldrig en hel dag.....det kan vara när hon är som mest aktiv eller gnällig! Men annars tycker jag detta livet är det roligaste som finns.....Tack å lov!

Idag har vi verkligen bara varit hemma, va ute en stund med Isolde på eftermiddagen...en Piggelin på Netto och sen hem igen då jag trodde regnet skulle ösa ner!
Vi har varit ganska flitiga här hemma denna vecka.....fixat,städat och donat! Men NUUUU vill jag göra nåt......får bli en tur med husvagnen igen känner jag!

Idag kom efterlängtade mormor hem, hon kom hit en sväng. ISOLDE blev så lycklig! Mormor är nämligen det BÄSTA som finns!!!!

Jag har tränat,betyder 1 vilodag denna vecka! BRA jobbat Lenneer.....

Nu är det Tv mys....slappar söndag!





ÄLSKADE lilla "PRICK"...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar