Summa sidvisningar

söndag 24 juli 2011

Tjocka människor och Världen upp &ner!

Johan och jag pratade just om att Tjocka människor lyser med sin frånvaro på MTV.....men oxå att sex säljer. Musikvideo efter musikvideo med skakande rumpor och slanka ben. Inte ens en normalstor person är med som statist där bakom...för att det inte intresserar oss eller för att det inte ska va så! Vet inte....så kommer nån och säger-Inte så kul att va smal heller!!!!! Vaaaaaaaa.......okej, om det är ett tillstånd du inte rår över, att det är en sjukdom du inte kan styra över. Men annars....Nä,u...DU får nog sällan höra att det är osmakligt även om det påstås så! Jag köper inte det!
ser oxå att det "normal" tjocka...eller vad kallar vi det....Inte är på framgång som jag en dag trodde! Det ska vara SMAL......

Mitt i det ytliga rullas bilder upp på denna galna Norrman...Hur skyddar vi oss mot ensamma galningar då??? Vi kommer aldrig kunna göra det och det kan skrämma skiten ur mig. För det finns ju MÄNGDER av denna sort ute...Sen kan inte alla galningar vara beredda att gå så här långt! Det får vi inte sitta och tro! Men nån form av koll på nätet efter sådana här personer med dessa extrema personligheter måste man väl kunna få till! Vi kan ju besöka rymden ju......


Här är det bus och skratt....lycka och kärlek! Allt på samma gång...en dag som denna känner man sig trots allt elände lyckligt lottad!



Hela VÄRLDEN är upp och ner ...här med....tända ljus i JULI.....Allt är konstigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar