Summa sidvisningar

torsdag 7 juli 2011

Lite av varje blir oftast inte mycket alls....

Tränade lite på morgonen...blev endast 20 min på cykeln innan jag tröttnade. Här hemma tog jag sen fram min Kettelbell (undra om det stavas så?) Körde lite blandat med den....men att träna hemma är svårt,omotiverande och ganska tråkigt tycker jag! Men det va bättre än inget alls i alla fall! Kettelbells är en bra träningsform, man kan läsa om det överallt och det finns massor av övningar! Vissa av övningarna kräver dock hjälm och vadderade golv tror jag...jag tar det lite lugnare utan några stora "swing"....Finns olika vikter,jag har för lätt vikt...skulle köpt en tyngre!

Varit och fixat pass till Isolde,handlade lite.....Isolde fick pärlor och pärlplatta. Sonen hade en kompis med sig och han köpte en keps idag...400 kr för en keps....GALET. Men stod högt på önskelistan!!!!
Hem...stress stress...sena som vanligt! Ett gäng flitiga deltagare väntade på mig! Easyline i värmen kan knäcka de flesta...dom va trötta idag!

Joha har kört Military Training...jag lagade mat!
Nu är kvällen kommen och jag ha massor jag bör ta tag i. Men nu ska jag se på ERNST!!!
Fika på Rådhusfiket är aldrig fel...halva hennes chokladboll ligger i min mage......Ät upp unge så det inte blir nåt kvar! Ständigt äter jag med glädje rester...för då har jag ju inte tagit något...eller???? Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar