Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2011

Inte utan "tjejerna".....

Tack gode tid för dessa "tjejer" som så snällt hjälper mig/oss! Jag börjar nu känna lite att jag litar på Er...jag vet inte om jag är förmögen att ta mer beslut nu ...haha! Men är ändå noga med att det är mina val....jag tänker INTE fråga om råd den dag jag ska gifta mig...och hoppas andra respekterar det. Att komma med "kritik" just då anser jag inte är okej en sån dag! Min kläning är som den klänning JAG vill ha, vet att den är väldigt mycket JAG! Vet faktsikt precis hur jag vill se ut den dagen.....

Jag har dock fått jobba lite för att andra inte ska "spåra" iväg och göra detta större än vad det är.....Jag vill ha det "enkelt" för oss.....även om det är mycket folk så är jag inte det minsta noga med det traditionella...detta är VÅRT!

Nu sitter jag alldeles ensam i soffan. Njuter......Johan jobbar!
Jag har varit och tränat social träning med anita på gymmet. Hon är en mysig tjej...
Nu ska jag ha en Tv kväll.....skulle behöva baka ett par tårtbottnar. Men idag orkar ja inte!!!!!

Vår altan har en bit kvar till färdig....ser ut som jag kollar efter virket!!! det är det som fattas nämligen...vi får inte tag i det vi ska ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar