Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

På jakt.....

Träningen för dagen är avklarad! Tycker jag får till det bra trots att fokus ligger på annat.....men skönt att komma iväg och bara rensa skallen från allt! Just nu vet jag inte vad Vi mer kan göra....nu är det andras jobb kvar! Tusen tack alla ni som gör det möjligt för oss på ett eller annat sätt. I helgen är det Klassboll, sen har jag tänkt att det ska bli en lugn helg för oss. Vi är lediga båda två,känns lyxigt!!!!!

Jag är på jakt efter en ny parfym...men hänger inte alls med längre på den fronten!!!! Hittade en här om dagen...men sprutade så mycket långa svarta papperslappar att jag inte minns vilken som va vilken...Ååååå, typiskt!!!!

Nån som har nåt förslag till MIG!?

Nu ska jag ta mig till sängen!!!!
NATTI!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar