Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Pippi....regn och jobb!

Isolde är i full gång med att äta korv och bröd. Det är riktigt gott tycker även jag....:o))
Vi har just varit och inhandlat en Pippi-dräkt inför Förskolans dag i morgon. Hua mig...350 kr. Dyrt.....och nu vill hon inte ens prova den!

Jag fick just ett mess från Johan som inte vet när han kommer hem idag. Han jobbar dagtid hela veckan och det är jag inte alls van vid. Då är vi lediga i helgen i stället och det känns riktigt skönt!!!

Nu är jag ledig till måndag kväl...underbart skönt! Har massor att fixa.....

Ska försöka träna idag. Funderar på om isolde ska med men.....nääää! Hon får nog somna först och Johan komma hem.

Igår va en dag som va lång....utvecklingssamtal och jobbmöte efter arbetsdagens slut. Jag skulle nog inte fixa att jobba heltid....beundrar dom som får ihop livspuzzlet så. Jag är allergisk mot stress så för mig skulle det bli tufft. Nöjer mig med mina 78% ett par år till.  Vill inte alltid vara en slutkörd mamma ....är jag i perioder ändå. Men vill hinna med annat än bara jobb faktsikt. Men jag vet att inte alla har så mycket till val! Själv varit ensamstående och vet att det är tufft på riktigt.

Sen åker jag en gammal Ford oxå.....haha!

Nu ska högen tvätt sorteras!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar