Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Lite fegare,,,,,

Jag tycker jag har förändrat min blogg lite. Jag känner själv att jag  är fegare,försiktigare och inte alls så modig som förr  . Kan det beror på Bloggbytet tro....:o)) eller att jag känner mig osäkrare på att skriva till dig...vet inte. Men jag väljer verkligen mina ord med omsorg...vilket kan göra det hela lite trist och på gränsen till opersonlig!  Ibland har jag blivit regält ifrågasatt på Bloggen....vilket är bra! Men nu har jag en period i livet där en STOR dag väntar....där inga detaljer avslöjas.....inte för någon. Det är då svårt att skriva om bröllopet....och jag vill heller inte det! Mer än det vanliga....

Jag ska visa er bilder...så klart...sen!

Nu har jag snabbtränat...vad gäller "jakten" på kilo så är det inte längre nån jakt om att lämna av kilon. det är bra så här....jag tränar och äter så som jag ska...som man ska. sen vill jag självklart vara mer "fit" än vad jag är...men det handlar inte om kilon!!!!!
Så ser det ut just nu......härligt!
Att jag skulle vara i mitt livs form til 11 juni....det sket sig....haha1!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar