Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

NU måste det blir bra!

Just nu sitter jag med färg i håret...utväxten ska fixas till. Lite som LOTTO det är när man gör själv....spännande! I bland blir det bra och ibland KATASTROF och varje gång säger jag ALDRIG mer. Men min frissa hade inte nån tid för att fixa det...så....modig som jag är ger jag mig i kast med detta .
Idag har vi fixat allt på "To Do listan"....vi har köpt massor av vin om inte annat Så ingen ska behöva gå törstig denna dag!
Lite annat småfix oxå....känns som läget är under kontroll igen . Pratade med Johans mamma nu på FB. Hon är i full gång med min klänning, som nu är förändrad en aning. Ett bra val av mig/oss! Hon är toppen denna svärmor....jag har haft tur .

Hoppas nu ingen ringer på dörren....jag i påse över huvudet och inte så mycket mer nä :o)))
Hoppas du haft det bra!
Jag har tränat....känner mig helt slut i benen efter gårdagens löpning. Hoppas va pigg i benen så jag kan ta kanske 7km i morgon!


Lite kafferep hos oss....ÄLSKLINGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar