Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

Pippi är mutad....

I morse va det full fart här. det va förskolans dag idag! Jag och Isolde skulle dit. Men denna Pippi dräkt ville hon INTE ha, det lixom går inte om hon säger NEJ....jag mutade med russin,saft, att jag hade Pippi toffsar (inte klokt ju), jagade henne...men NEJ! Så till slut (okej en godisbit ,jag erkänner) så fick vi äntligen till en PIPPI. Min första Pippi...höll på att svimma när min syster säger -Men hon kan ju va sjörörvare ju.....!!!! Är du från vettet...MIn första tös ska va PIPPI!!!!!!!

Nu sover hon,jag känner mig helst slut. Vet inte varför...lite kaffe här i soffan medans jag jagar sol...ut på altanen 1 min för lite sol...kallt och moln....in igen. Så håller jag på!
Funderar på om vi ska gå å bada i eftermiddag....grabbarna hade fullbokat ändå!





1 kommentar: