Summa sidvisningar

lördag 5 december 2015

En doft av fars bak!!!

Godmorgon i stormen!
Himmel som här här blåst!

Igår kväll var det den årliga dansuppvisningen...så galet duktiga dom är!!!!
Vi har en riktig danstjej här...hon älskar det!
Vi åkte hem med två trötta barn innan det var slut då mitt blodsocker var nere vid fotvalvet...
Taco kväll och sonen hade "vännen" här också så det var fullt kring bordet. BÄSTA som finns !!!!!

Idolfinal och jag kämpade för att klara hålla mig vaken men ryckte till när Martin sjöng vinnarlåten. Var väl en värdig vinnare tycker jag!!!!!

Idag är det julmarknad och vi ska väl ge oss ut en snabbis!
Morgonen här startades med frukost och sen pepparkakshus-bak. Det står Johan för här nämligen...han skapar och kavlar. Han är perfektionist så jag fick lixom hålla i barnen lite....haha!

Jag hann smita ner i källaren för lite träning...spinningcykel är toppen!
Så skönt att ha det gjort och nu dök Johan ner!

Jag ska fota Luciakröning i eftermiddag...fota i kyrka är en utmaning av aldrig skådat slag vill jag lova!!!!!!

Ha nu en fin Lördag!!!!
Moster till denna snygging är jag!

Tidaholms Lucia Ebba som ska fotas idag!


Suddig bild på min lilla tjej! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar