Summa sidvisningar

söndag 20 december 2015

Det fjärde ljuset brinner.....

Idag tändes då det fjärde ljuset medans vädret känns vår och 10 grader. Ur led är tiden verkligen!!!!

Vi har haft en ostig son...i stället för dotter. Dom byter baciller så klart.
Han är pigg..tack  lov!!

EN mysig frukost och tomten har varit här med paket,pysselböcker. Passar bra denna slappa söndag.
Nåväl,slapp...vi har försökt oss på att ta julkort. Det är inte enkelt med sina egna barn det kan jag lova. I år var tanken att det inte skulle bli några...men jag blev fotosugen.

I eftermiddag har vi bjudit it våra vänner på adventsfika. Isolde och jag har bakat cheesecake med pepparkakor och vi choklad. Sen skall vi gå på Julton i kyrkan . DET brukar göra susen för dålig julkänsla!!

Medans resten av gänget skall på innebandyträning skall jag sätta sista punkten på mitt VFU arbete för att kunna ha lite julledigt!!!!
Att ha saker som ligger i tanken och "stör",.....står jag inte riktigt ut med nämligen!

Nu skiner solen hos oss, det ger mig sug på en promenad. Det får det nog bli om det blir nån lucka över idag!!!!¨


Morgon mys!!!


Vår fine Tristan!!!

Och denna fina fanns också under granen idag....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar