Summa sidvisningar

fredag 11 december 2015

Nu är det Fredag igen....

Min andra vecka på min 3 veckors VFU period. EN fantastisk vårdcentral befinner jag mig på.
Hinner och orkar inte så mycket annat sen när man är hemma runt 17 varje dag. Träningen ligger lite på is nu dessa veckor. Det får prioriteras bort lite just nu.

Veckorna går fort och jag kan inte förstå att det snart är jul...igår kväll försökte vi få lite stämning och bakade åter igen en sats lussebullar. Det har varit strykande åtgång på det här.

Johan ska jobba "över" denna helg och i morgon ska småttingarna vara hos morfar medans jag ska in till Skövde...fixa lite julklappar ska jag också hinna med.
Vi är låååångt ifrån klara med det!
Kanske får bli lite nätshopping i år faktiskt!!!

Jag har varit ute på en lite promenix...regnigt och kallt men man vaknar sannerligen till!!!

Tacokvällen...blev till Tacopaj idag!

Nu har vi hamnat i soffan....jag ska åka in och hämta sonen i Skövde i helgen så jag måste hålla mig vaken!!!!!

Nu ska jag ta min lilla tjej i knät och ta igen lite förlorad tid....fy,tusan vad jag saknar dessa barn när jag är ifrån dom.
Önskar man kunde få ett års mammaledigt igen...fast utan bäbisar!

Vårt hem...som jag älskar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar