Summa sidvisningar

söndag 6 december 2015

Mot juletid...

Helt overkligt att det snart är jul...bedrövligt trist väder om inte annat.
Våra lussekatter är redan slut!!!
Får nog baka i helgen igen...

Vi har varit på kalas hos min stora son...inte klokt att åka på kalas till sina barn. Dom bor så mysigt!!!!!
Han är min förstfödde och jag är så stolt....han har en utbildning,tjänar pengar ....mår väl,har tjej,stabilt omkring sen.....så härligt när man ser dom som vuxna.

Nu lägger Johan barn medans jag sitter ..här.
Pluggar lite också faktiskt!

Veckan ska planeras,väskor skall packas och matlådor står i rad.

Två veckor kvar på min VFU....sen är det JUL även för mig!!!!
Så efterlängtat!!!!!

Barnen är pigga och bara det är jag glad för.....i detta Högskolepluggandet så är det just sjuka barn som kan få att man riktigt tappar sitt fotfäste. finns inget utrymme att "Göra igen saker"...vilket visar att I N G E T på en högskola är tänkt för människor med familj!!!!
Så är det....inte väntat mig annat,men det blir tydligt!

Nu ska jag packa min egen lilla väska också.
Jag skulle aldrig i livet kunna börja rusa runt och packa väskor på morgonen. Nope...då ska man bara kunna greppa den och i väg!!!!

Sköt om ER!
Min bästa vä...man och pappa.....det bästa jag har!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar