Summa sidvisningar

söndag 13 december 2015

LUCIA

Hej på er!

Igår blev jag utbjuden på restaurang av min man och 3 av barnen. Gud,så glad jag blev.
Jag har haft det lite slitigt ett tag här nu och tog igår ut lite glädje i förskott...det värsta som kan hända är att man blir besviken Inte värre än så!!!!

Här skiner solen och kylan gör det vitt ute. Galet mysig tid. Tyvärr har jag i år inte hunnit ta till vara på denna tid så som jag brukar...det är trist!
Men idag är det helt leeedigt för mig.
Det betyder en dag med mina små barn och en stor...en stund.
Att få uppleva allt där där "juliga" igen...lucia,pepparkaksbak,julkalender mm är en "ära". Njuter så av det...killarna är ju inte lika intresserade längre. Allt har sin tid,...men jag fick den igen!

Vi har bakat pepparkakor igen....
Isolde kan sitta i timmar...
Lite julgodis ska vi fixa under dagen också...vi har gjort en sort.
Julmusik spelas...och Lucia på TV.

Johan den stackarn han jobbar lite...

Isolde hostar som en hund...japp,krupphosta.
Men piggelin!!

I eftermiddags ska det lekas med kompisar...jag träna.

Härlig Lucia önskar jag er alla!!!

Kärlek över alla gränser....

Extra allt på årets "hus"!!!




Jag "hjärtar" dig!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar