Summa sidvisningar

fredag 18 december 2015

Den bästa Fredagen!!!!

Hej på er!
Inte många inlägg här....det är brist på tid helt enkelt!
Det tar en del tid att blogga...bilder som skall tas,inlägg skrivas mm.

Nu är mina 3 veckor på Vårdcentral över. Det gick snabbt...är nöjd med min placering verkligen.
Det är lärorikt att vara på VFU....

Nu är det jullov för barnen,inte för mig direkt men lite ledighet blir det allt.
VÄLBEHÖVLIGT kan man säga!!!!

Nu skall även jag njuta av julen.
Eller mer innan julen. Allra mysigaste tiden...det är glögg och pepparkakor i överflöd...det är mys och mat hela december.
Min träningen är det ju lite si och så med men detta är ju inte längre nån träningsblogg på nåt vis men jag försöker hålla mig igång. Denna tid på året extra viktigt...men också...eller främst för att jag ska ha energi.
Idag blev det en promenad när Isolde och Isidor gick och lekte hos grannen...så mysigt när man får ett sms från grannen som vill låna dom. Vi har världens bästa grannar....jag passade på att ta en liten sväng...kallt som attan men skönt efter. Stannade hos Jenny en stund och där var det pysselstuga!

Nu har det varit Tacos...högt och lågt i köket. Mer tacos på golvet än i magarna.

Granen är klädd...julklappar inslagna....julgodis i kylen...lussebullarna...slut.....

Helgen blir att suga åt sig av så mycket julkänsla som möjligt!!!!!

Nu skall jag krypa upp i soffan,nyduschad och mätt!!!!



Finaste gran vi någonsin haft...ÄLSKAR den!!! I år barrar den inte dag 2...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar