Summa sidvisningar

söndag 6 december 2015

Med ljus i sitt hår!

Godmorgon!
Här är det fortfarande blåsigt som tusan....känns som hela trädgården bytt plats.

Igår eftermiddag fick jag ett hedersuppdrag att fota Tidaholms lucia och kröningen. Alltid lurigt med ljuset  i kyrkan...det är vackert med kräver mycket. Men jag kunde komma intill nära,vilket är en förutsättning.
Isolde var med mig som min lilla hjälpreda. Hon är en fröjd att ha med sig!!!

Förmiddagens besök på julmarknaden varade väl ca 10 minuter sen satt vi i ilen hem,blåste så jag va helt slut....åkte hem och pyntade vår pepparkakshus i stället.

Kvällen bestod av soffmys och god mat!
För mig en perfekt Lördag kväll!

Nu är vi i startgroparna för en utflykt till Skövde,det är kalas i eftermiddag för sonen och Isolde skall på barnkalas!

Hoppas inga träd har hamnat över vägen bara!

Kanske jag hinner med lite träning i kväll. Det är min plan!

ha en fin Söndag och tillika andra advent!



Fina Ebba,väl värd sin titel som ljusets drottning!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar