Summa sidvisningar

tisdag 22 december 2015

Ledighet!!!!

Vilken känsla....Isidor vaknade pigg i morse klockan 06.30...kanske lite i tidigaste laget om jag ska gnälla. Men pigg och glad utan feber. Helt otroligt att man kan vara riktigt sjuk och 40 graders feber och sen vakna dagen efter pigg. Det kallar jag god återhämtning!!!!!
Men vi tar en lugn hemma dag i alla fall.....det behöver vi!

Så idag njuter vi av julmusik....storstädning (japp, jag gillar det), lite små fix här och där och snart ska laxen in i ugnen!

I eftermiddag  ska vi ge oss ut på en promenad.....kanske till lekparken. Tänk att man kan befinna sig där två dagar innan jul.

I kväll blir det träning för mig i Boxen....det ser jag fram imot!!!!

Fick en sån fin julblomma av Marika igår.....älskade vän!

Skalar potatis och lyssnar på musik...min lilla tonåring!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar