Summa sidvisningar

fredag 4 december 2015

Helga är HÄR!

Hej på ER!
Det är glest med inlägg här.....

Jag har funderat lite fram och tillbaka om den ska "lägga ner"....en jag skriver när lusten faller på och tid finns i stället.

Här blåser det STORM!
Vi håller oss inne denna eftermiddag. Jag fick lite ledigt i eftermiddag...skönt!
Hämtat två bleka trötta barn efter en lång vecka...under sminket och leendet så är nog denna mamma ännu blekare. En vecka på Vårdcentral med allt vad det innebär...man är pigg och alert...visar fram fötter...presenterar sig för 100 människor....tar han om patienter....
En sån fantastisk vårdcentral!
Förstår mycket väl att människor gärna listar om sig till denna central. Jag ska göra det samma...

Så lärorik vecka....NÄR man är ute på VFU så här så känns det att valet är rätt!
Jag har under hösten haft gräslig hjärtklappning och varit stressad....detta gör underverk!
Att få komma ut i det kliniska arbetet!!!

EN bra vecka...men för lite träning för att jag ska vara energipåfylld.
ETT träningspass...får i helgen bli flera!

Julen närmar sig och årets kalander har inte gjort nåt stort avstamp på mig, men barnen gillar det.
Paketkalender varje dag har vi här...lika populärt som alltid!
Mysigt...men lite mycket jobb.

Isolde har lagt sig under filten med katten och tittar på Tingeling. Isidor har hoppar runt..
I kväll är det dansuppvisning.
Innan dessa Fredags städ och fredags handling!
Lotten städ ligger på mig...resten delegerar jag!
Älskade lille gosse!

Lite känsla av jul!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar