Summa sidvisningar

lördag 26 december 2015

En Annandag!!!

God kväll!
Jag har precis fått två trötta barn att sova. det har blivit på tok för sena kvällar här och idag kände dessa föräldrar för att ha en egen kväll. Så blev det!
Ska lägga mig raklång...det tar på krafterna att fira jul det är ett som är säkert det!!!

Vi fick lite sovmorgon idag,här betyder det att allt efter 7.00 är det men idag gick Isolde och jag ner runt 9, efter att legat kvar och tjej-snackat lite.

Lite hastigt bestämde vi oss för den briljanta ,kloka grejen....REA i Skövde. Sagt och gjort så var vi där.Isolde och jag tog klädaffärer medans grabbarna tog elektronik.
Hittade så klart MASSOR...älskar Polarn&Pyret som ni säkert redan förstått och där kan man fynda på REA. Enligt mig de bästa barnkläderna som finns...och Didriksson.
Så nu har vi lite nytt i barngarderoberna i alla fall!

Hem för lite mat och sen vidare mot min mamma för lite jul-fika!

Sen så snörade jag på mig träningsskor för en raskt och ruskigt kall promenad till Boxen för lite träning. Tränat mer nu på några dagar än i hela december....
Nu har jag lite lugn i sinnet efter tenta resultatet så nuuuuu blir det träning som vanligt igen.
Nu ska godisresterna ätas upp och i morgon kastas...brukar "njuta på" till efter nyår men inte i år.

Känns skönt!
Nu ska det handlas frukt och grönt...längtar efter det!
Inget nytt liv,inget nytt kapitel,inga löften....inga regler...bara tillbaka till rutiner igen!!!
Vår egen banan!!!!

Bilar,lego och gubbar....nöjd kille!


Massor av fina julklappar!

Rea högen!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar