Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2011

Bäbisnamn, fikadejt och advetntsväntan!

Jag surfar bäbisnamn.....Finns många fina. Men jag vill ha ett lite ovanligt namn,precis som Isolde. Jag vill hitta DET där namnet.....så som jag gjorde med Isolde....bara YES...det ska hon heta! Hon höll på att bli en Mollie där ett tag...

Några fina tjejnman finns och jag har egentligen 1 eller 2 killnamn.

Är ju några viljor oxå att lyssna på!!!!

Träffat 2 tjejer på stan för en fika idag. Skönt att komma ut lite.....en tur i våra få affärer och avslutningsvis ICA. Jag ryckte i bäbiskläder stl 50 på Lindex...Oh,min gud så små.....Börjar längta och vara riktigt nyfiken på vem som är där inne....kille/tjej??? Hur den kommer se ut.....Ska bli mysigt att få ha ännu en ny familjemedlem att älska och gosa med!!!!

Jag hoppas mest av  allt på att den vill stanna där inne nu.....vänta tills det är dax. Helt plötsligt känns det okej att gå 42 om det skulle vara så.......
Börjar längta efter att få adventspynta....baka lussebullar,pepparkakor och spela julmusik!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar