Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

Picknick i det gröna och sega dagar!

Hemma mysa dag för mig och Isolde idag! Johan åkte och köpte oss en bil!
Vi bakade pepparkakor,blev inte många då degen är så god tyckte Isolde, ja ja jag hjälpte väl till lite oxå.

Tycker det börjar kännas lite segt att vara hemma sjukskriven,hoppas innerligt att det ska hålla sig lugnt och att jag kan jobba mina sista 7 pass innan min havandeskaps penning tar över. Vissa dagar går hur bra som helst sen kommer dom där dagarna då det känns segt och jobbigt.

Dock dras jag med mina sammadragningar....regäla i bland....Läskigt!

Idag va det nästan picknick i det gröna.....åtminstone nästan!
Vi fikade på en sten ute,mysigt!
En tur med dockvagnen och sen en lussebulle...i november!!!!!!

Johan är hemma med bilen ,jag ska ut och köra!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar