Summa sidvisningar

måndag 14 november 2011

Sövning pågår.....

Jaha ja...som jag varit nöjd med den lilla damens kvällsrutiner.....tittat på Boöibompa en stund och sen Godnatt...somnat i sin säng...vi har bara sagt Godnatt och gått ut! Tvära kast....NU...tar det 1 timma då hon VÄGRAR sova i sin säng, hon blir som förbytt. Nu har jag legat bredvid henne i 1 timmas tid innan hon somna!!!! Va i hela friden.....detta hade jag inte räknat med riktigt!!!!! Så nu har jag legat och väntat på att dom där stora blå ska slås i hop. Minns det från förr....känner igen känslan så från när killarna va små...och detta smygandet ut genom sovrumsdörren. Tror jag lärt mig stegen ut som inte knakar.....

Nu är Johan iväg och ställer i odning gymmaskiner på nya gymmet....

Jag myser med sonen....112-på liv och död  är kvällens bästa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar