Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

För trött för att tänk till....

Idag är jag så trött att jag inte borde Blogga...men gör det ändå!
Helgen gick ju rasande fort som vanligt...kalas.....1 advents middag hos pappa....inte behövt laga så mycket mat denna helg. Är glad för det! Just nu finns ingen motivation eller ork till detta med mat! Beror väl på att jag KAN inte äta, det är stopp! Får knappt i mig något mer än bananer och apelsinsaft toppat med clementiner.  Föröker pilla i mig lite men inget smakar gott!

Idag blev vi bjudna på lunch på gymmet....LYX!

Nu i kväll har jag varit på föreläsning i Skövde "Det goda mötet". Mycket intressant!!!!

Nu har jag slagit ut alla kroppsdelar i soffan. Helt slut! Dottern vaknade nämligen 04.16 idag och somnade inte om!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar