Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Underbar dans, vänner och Pippi!!!

Först vill jag på detta sätt Tacka alla fina vänner,främlingar och familj för er omtanke...det värmer mer än jag kan förklara! Läget här från mig är stabilt.....det betyder jag får vara i mitt hem....dock helst i sängläge denna 1 första vecka. MEN det är nästan en omöjlighet....men jag gör vad jag kan!
Igår träffade vi lite vänner i Skövde och fikade.....det va mysigt!!! TACK!!!!

På kvällen kom mamma och L och tog över barnaskaran så Johan och jag kunde gå och se "Just Dance" här i stan....En rolig lugn kväll... så duktiga dom va!!!!! Lisa va imponerande och vi hejade fram henne som 4:a. Växer ingen "mossa" på dom i kyrkan precis....dom går från klarhet till klarhet...Haha!!! Jag har inte trott något annat men fördomarna är nog ganska många....

Isolde har fått på sig sin Pippi-dräkt här och är den sötaste Pippi i världen....
Grabbarna sover....troligen en stund till....

Jag ska nu lägga mig i soffan

leksaskatalogen är bra läsning.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar