Summa sidvisningar

lördag 19 november 2011

Kikar in....

Och säger Hej.....
Idag är jag så där sjukt trött....

Nu är det Tv kväll,hoppas Johan hyr e film på vägen hem från gymmet.
Igår hade vi en sån rolig dag,långt ifrån en vanlig dag! Johan hjälpte till på nya gymmet hela dagen, vi blev bjudna på lunch av stefan & Anita.
Sen fortsatte förberedelserna inför kvällens VIP-visning av nya lokalerna. Jag och Isolde va med hela eftermiddagen......
Kvällen blev sen alldleles perfekt. Vi har nu snart PREMIÄR för denna enorma anläggning!!!! Så bra det blir....

Fredagkvällen blev sen kort......Zzzzzzz....

Idag bar det av till Sparresäter gymnasiet för Öppet Hus. Fick träffa sonen som jag inte sett på 1 v nu...han bor där på veckorna Trevlig dag med "skogshuggarsoppa" till lunch!

Tja, det va väl denna helg så här långt. Insåg att det va för mycket för mig egentligen och hoppas det inte straffar mig nu! MEN livet rullar för alla andra och detta med att ta det lungt...vara rädd om sig....försöker jag så klart tänka på. Mitt tempo ÄR sänkt ordentligt men jag har ju ändå
 ett ansvar mot resten av mina barn på nåt sätt!!!!  Johan drar ett mega-lass just nu på ALLA plan...han ska ha en eloge för detta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar