Summa sidvisningar

lördag 12 november 2011

Tränings sug och frusna fingrar!

Hujedamej så kallt det va idag!!! frusna fingrar och röda kinder......
Varit och fikat med Anita,Gabriel och min syrra......Ljudnivån va så hög att jag fick huvudvärk! Berodde dock inte på barnen utan att det är en sån oerhört konstig lokal tror jag.
Sen fick vi "tjuvkika" på nya gymmet....gjorde ju inte direkt mitt träningssug mindre eller förmildrade detta för mig något! Åååå, va ja vill igång nu!!!! Men ...Nope....inte än .....nu är det min kropp som i första hand bestämmer över HELA mitt liv!

Men så bra det kommer bli, dom har kämpat hårt och resultatet är kanon bra! Kan inte önska mer....

Nu sover Isolde.....igår hade vi besök av min syrra med barn...Isolde somnade på tok för sent...vaknade på tok för tidigt! Nu måste det styras upp.

Jag har inte ork för några stora grejer idag tror jag. Får bli en hemma eftermiddag......I kväll blir det BRÖLLOP...på film! Vår film från bröllopet har kommit!!!
MAGEN i DAG!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin mage!!! Sådär perfekt rund!
    Hoppas sonen hade roligt på spökpromenaden!

    SvaraRadera