Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Godmorgon....

Eller heter det så  god middag heter det så här dax va?!

Vilken grej jag har testat.....kalljäst bröd!!!
Igår kl 22 rörde jag ihop
1/2 pkt jäst
2.5 dl vatten
1 msk olja
salt
mjöl....dinkel,rågsikt och vetemjöl
Rullade 8 bullar la på en plåt och in i kylen.....I morse...ugnen på 250 grader i 8 min och VIPS...Nybakt ....supergott bröd!!!!!!

Kall vätska...inget jäsande hit och dit....

Idag har jag kollat in gymmet, går framåt...till helgen är det premiär!!!!!

Fika med Nicolina...en tur till Lindex och handlade en tröja och skjorta......

Ska hämta Isolde vid 14 idag. Då ska vi till Kyrkans hus en sväng och leka!!!!!
I kväll är det gympa, hoppas pappan kan ta den!

Min sammadragningar är bättre, känns så skönt!
Eller snarare...detta är en bra dag kanske!!!
Det går lite så här.....upp och ner ....men, bara du stannar kvar "liten"!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar