Summa sidvisningar

söndag 27 november 2011

Idag för 17 år sedan.....

Minns det faktiskt som igår nästan....Just nu 10.49 var det övermäktigt,hemskt,gräsligt ....nästan panikartat...då hade jag vid detta laget krystat i 2 timmar...12.17 kom sen en underbar lite pojk. Så lik min pappa! DÅ va jag 19 år ......Idag är han ingen liten pojk....GRTTIS Victor!

Vad jag inte visst då va  att jag skulle få så många fler.....snart nr 5 och betydligt äldre. Hör mer till dom äldre mammorna nu mer!

Igår hade vi kalas ....han hade ösnakt smörgåstårta så det gjorde jag en.
På kvällen såg vi på en film och slappade. Minstingen va på Dreamhack i Jönsköping med en kompis och hans pappa.  Han va mer än nöjd över att bara vara där och titta!

Isolde och jag har varit ute på en promenad, det blåste regält och vi matade ankorna.

Nu har vi sjungt och gett brorsan frukost på sängen och paket!

En mysig söndag!
1 advent!!!
1 ljuset tänt!!!

Pyssle kväll!!!!

Blekfis......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar