Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2011

Hej från SOFFAN!

Jag gör inte många  knop om dagarna.... dom går och går efter varandra.....aldrig i mitt liv har jag gjort sååååå lite på sååååå lång tid!  Konstigt nog så går det förvånande bra...för oss alla!!!! ;o)

Nu har vi 3 dagar kvar av ordinationen-sängläge......sen ska jag få börja "leva" igen!!!

Jag har varit på en bedömning till......vi håller våra tummar....hårt! Det finns mål i detta som vi ska försöka ta oss fram till......Hoppas "liten" vill samarbeta med oss nu bara.......

Idag va Sussi och Alice här med godis och tidningar...Så omtänksamt!

Jag ligger här.....försöker.....ibland går det inte! Men jag vilar.....

Har träffat 2 läkare och frågat om allt "detta" beror på min träning ( som somliga verkar tro) Men det har INGET med det att göra alls.....Dom hävdar bara fördelar i alla fall!!!
Såå....det kan vi lägga åt sidan nu........

Isolde är på dagis....känns ändå ganska bra.....hon har det bra där......

Nu ska jag läsa vidare...om julgodis,träning, för tidigt födda barn, cervix, barnvagnar,skvaller och kuddfodral........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar