Summa sidvisningar

onsdag 9 november 2011

Längtan efter mycket/lite.....

Inte förrän man är "här" eller "där" förstår man längtan och saknad av det andra! Just nu är min önskan bara EN..att få fortsätta den graviditet i 40 v...eller helt plötsligt....35 och gärna helst 32....Helst plötsligt är drömmen om att kunna få träna fram till jag inte orkar, långt bort....helt plötsligt är drömmen en promenad med vagnen! Förra veckan gjorde jag ALLT det där....Nu gör jag inget!!!;o))! Kan ändras snabbt det där....men det går ingen större nöd på mig......
Idag var jag med mormor och Isolde på gympan....kände att jag bara va tvungen att komma ut från huset lite!

Hur som helst är Bäbis kvar och jag mår bra.....bara det är Skönt! Ett  steg i taget......
Saker kunde  vara värre. Jag kunde vara inlagt....för mig vore det värre än mycket annat! Om så krävs så gör jag det men är glad att få vara hemma!
NU....idag känns läget helt annorlunda.....känns som läget är stabilt och lugnt!

Tror stenhårt att snart är allt lugnt igen och jag kan leva som jag tänkt.....Så måste det ju bli så klart!!!!!

Avskyr när det ska dramatiseras och tycka synd om...skriver om det för att rätt info ska komma från Mig!

Idag va Anki här.....med eget bakat bröd. Trevligt!!! TACK....
I morgon kommer Sussi......läääängtar dit!

Nu är Johan iväg en stund.....Isolde sov inget på dagen och det "ballade" ur lite det sista på gympan!

Sonen är hemma....ska leta efter nåt till oss att äta!
Känner ingen hunger alls.....tråkigt!

1 kommentar:

  1. Då ska jag inte tycka synd om dig , bara hålla tummarna så knogarna blir vita ;-)
    Kram på dig!
    /Eva

    SvaraRadera