Summa sidvisningar

onsdag 30 november 2011

Ett par dagar till....

Nu är det knappt en vecka kvar av 1 månads sjukskrivning. Det har inte BARA inneburit sängläge...endast 1 veckan. Sen va tanken att jag sakta sakta skulle öka livs-tempot. ALLA som känner mig vet att detta är en större utmaning för mig än att bli 5 barns mamma! Men klappar mig på axeln och säger att jag gjort så gott jag kan. Tagit hjälp av min mamma och pappa (Tack snälla ni). Nu har jag testat att cykla,promenera  och leva vanligt! OCH inget har förändrats!!!!

För mig är det bra...jag har sammandragningar ....men tror själv att jag får leva med det i 10 v till....
Målet är att börja jobba igen ett par pass...

Isolde och jag äter smörgåsrån....i väntan på att gå till dagis!

Uppbokad eftermiddag sen gympa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar