Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

Ego tid!!!

Sitter just nu på altanen....Isolde och Johan är i Skövde och hämtar pass. Jag fick lite gen tid. Isolde är mammig till tusen,känns som hon är ett tuggumi på mig ibland. Uppskattas oftast men nu fick pappa ta över lite så jag "bara fick vara" lite! Johan lämnar hon mer ifred än mig.....haha! Men så är det....inget är för evigt och snabbare än vi anar fyller hon 12 år och vill inte längre sitta i mitt knä. Helt ensam är jag inte, 4 garbbar leker i trädgården, underbart att man fortfarande får leka när man är snart 12 år. Inte en dator sså långt ögat når!!! Jag gillar det,aktiva barn!!!!

Nu ska jag bättra på färgen lite,njuta en stund till innan jag drar igång med maten!!!!
Tack min underbara man för du ser vad jag behöver....Love YOU!!!
Älskar vår altan......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar