Summa sidvisningar

torsdag 4 augusti 2011

Länge leve Kärleken!!!

Morgnstart= Easyline, bra ,snabb och effektiv träning!

Hem och fixa i ordning dotter och mig själv. Ryggsäck packad med teckningar,dockor och blöjor. Byte av klänning för 3:e gången...sen va vi redo! En heldag med  MORFAR!!!!

Johan och jag åkte till Jönköping,skulle kolla bilar och bara ha det härligt! Tänk va viktiga sådan saker är....att som smårbarnsförälder(tonårsförälder och allt va det innebär) får rå om varandra då och då. Skippa blöjsnack,tonårsbekymmer,jobb och andra saker som vardagen åndå fylls av. Bara vara VI! Med lite erfarenhet av "livets tuffa" så vet jag hur viktigt detta är. Tyvärr är det svårt att finna tid...men man måste!!!!!!!!!!!!!! Vi renoverar hus,putsar på bilen och slipar på formen...men kan lätt glömma det som är allra viktigast....VI,OSS.....

Vi åt på "Piren" i Jönköping och kollade på stan...Härligt!

Nu ska jag ägna mig åt en alldeles underbar solbränd ,kepsklädd son.....
Inte min bästa bild,ser ut som jag försöker rädda maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar