Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

Blondinen,baddag och slökväll!!!

Sitter just nu och ska bli av med den hemska utväxt jag nu har! Inte gjort nåt åt den på alldles för länge. Har efter måååååånga prövningar där håret blivit pissgult eller orange nu hittat en bra färg.....
Nu blir det så där lagom blond....inte blå-blond för det är det fulaste jag vet när man inte längre är 25. Som om man ska va blond till varje pris.....Nope,lite mer åt rågblond tack!

Isolde fick ner Mig i sin mini-mini pool. i eftermiddags,hon jublade och sa -Bra MAMMA hela tiden! Hon va nöjd...jag blev svalkad. sen va det rabarberpaj på altanen. En mysig dag.
En cykeltur och sen kvällsmys.
Johan tränar,sonen ska sova hos en kompis. Fjärren för mig själv.....Varit ute hela dan men tog mig nu in!
Godissugen till tusen. Går snabbt att bygga upp sockerbehovet det är säkert det!
Efter Turkiet är det STOPP igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar