Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

Ledig dag!

Vår jobbvecka har varit behaglig måste jag säga. Idag fick vi en ledig dag! Tränade på morgonen,bra flyt nu! Sen kom Anita hit och pratatde en stund. En härlig person som är klok som få!!! Som vet det mesta om mig faktsikt....:o) Sen va det storstäd här, min gud va här såg ut. Barn som sov i husvagn....en hos kompis och en behaga kliva upp vi 13. Liiiite längtar jag tills runtiner är rotade igen och ordning på torpet!
Stor handling på schemat och träning för Johan. Jag lånade ut isolde tll min underbara syster. Dax för mig att köra med folket. Easyline är stort på vårt gym och det va svettiga deltagare idag!!!

Nu är vi hemma. Barn av liten storlek är rengjord inför dagis i morgon!
Jag väntar på Allsång på skansen och en liiiiiiiiten pizzbit!
Om några dagar far vi till Turkiet......inget regn och vattenpölar på 1 v . UNDERBART!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar