Summa sidvisningar

onsdag 10 augusti 2011

Oro i mitt läger.....

Nej,nej....under dagen har jag fått halsont! Inte Nuuuu. Vi åker till Turkiet på lördag. Åååå.....hoppas hoppas! Nu känner jag lite oro i lägret. Lite småfrusen och seg......

Jobbat idag. Isolde har varit på dagis...grabbarna verkar skött sig här hemma. Såg riktigt fint ut här. Kanske beror på att ingen varit hemma så mycket! Dom lägger in högste växeln nu när det gäller att suga i sig av ledighet. Kompisar,cyklar och översovning. själv försöker jag rodda ihop resten med täckenoch kuddar ,tvätt, tandborstar ,mat och handling! Tur det finns mobil idag så man kan sköta logostiken mobilt!!!! Nu är en av 3 killar hemma....uppe vid sin dator. Något som fått vila ganska bra det sista! Nu ska jag få hem resten. Korv och bröd väntar! Undra om dom gör vågen.....?????

Jag tvättar...försöker tänka på vad man ska ha med sig....en 2 åring....mat? Blöjor....solkräm....välling.....

I morgon är det jobbi gen. Lämning på dagis 6.45....

Jag håller oxå på att "kolla in" tjejer som ska hjälpa till på vårt "nya" gym.  Viktigt att hitta "dom rätta"! Tror jag klarar det!
Idag blev det vila, känns skönt! Vågra inte träna med denna hals!

Träningsvärk på konstiga ställen. Balans övningar gör nytta!!

Saknar min man. Han jobbar och kommer inte förrän i morgon natt.
Då ska jag forstätta med....korven!



19.15 somande denna skatt......Nu är kvällen MIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar