Summa sidvisningar

tisdag 2 augusti 2011

Röd näsa och ljummen kväll!

startade med ett skönt morgonpass, det är verkligen Toppen! Ska göra samma sak on och to sen jobbar Johan och det blir svårare. Är nöjd med sommarens träning,träning som blir av är den bästa! Träning ska va kul....men är det inte alltid. Ibland får viljan ta över...tror det är den stora grejen egentligen! För ska man alltid gå runt och tro att ALLT är kul ,enkelt och lättvindigt då är man fel ute! Det tar stopp ibland,motivation som tryter och latmasken som kryper.....stress och tisdbrist är väl den stora fallgropen för d flesta! Men jag slår fast att vi ALLA har ett par timmar över under en vecka som vi kan ägna oss åt träning....OM vi prioriterar det vill säga!

Idag har det varit bad dag igen....röd näsa och röda axlar fick man på köpte. Men en trevlig dag med vänner och barn!
Kvällen är ljuvlig här....vi har cyklat en sväng och mamma har varit här. Nu har jag tagit mig in framför Tv, men så dåligt det är. Kan kvitta!!!!

Hoppas du smörjat in dig väl....jag tyckte jag gjorde det men missade vissa ställen!
BADA ÄR LIVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar